تبلیغات محیطی چیست؟

تبلیغات محیطی چیست؟ را میتوان از موثرترین روش‌های معرفی کالا و یا خدمات دانست. با استفاده از تبلیغات می‌توان به فروش و درآمد بیشتر دست یافت. البته که این روش برای شما هزینه‌بر خواهد بود اما برگشت سرمایه شما در مدتی زمان بسیار بیشتر از میزان هزینه شما خواهد بود. تبلیغات محیطی به ابزارهایی برای معرفی محصول یا خدمات در محیط‌هایی مانند خیابان، معابر، اتوبان و جاده‌های بین شهری اطلاق می‌شود.پرچم اهتزاز، پرچم ساحلی، رول آپ و استند به عنوان ابزارهای مهم در تبلیغات محیطی شناخته میشود. با استفاده از این دو محصول به راحتی امکان تبلیغات، معرفی و برند سازی مجموعه شما امکان پذیر می‌باشد. شرکت پرشین پرچم با تولید انواع پرچم در خدمت مشتریان بوده و از طریق شماره زیر امکان تماس با این مجموعه فراهم میباشد.

مرکز تماس پرشین پرچم

هدف تبیلغات

همانطور که در بالا اشاره شده هدف از این تبلیغات معرفی کالا و یا خدمات مجموعه شماست. استفاده از این تبلیغات باید به نحوه صورت گیرد که بتواند موفقیت چشمگیری را برای یک مجموعه داشته باشد. مشاوران تبلیغات محیطی شرکت پرشین پرچم با تکیه بر دانش خود توانسته تبلیغات موفق بسیاری را پیاده سازی نمائید. فارغ از نوع فعالیت شما همواره کمک از تبلیغات میتواند درآمد و ورودی به مجموعه شما را افزایش دهد.

لمپوست بنر

لمپوست بنر یک سازه تبلیغاتی جدید در اندازه یک در دو متری بوده که دارای میله‌های فلزی عرضی می‌باشد. از این میله‌ها برای ثابت نگه داشتن بنر و نمایش تبلیغات استفاده میشود.این ابزار تبلیغاتی که در بلوارهای پر تردد به صورت ریسه‌ای نصب می‌گردد تا از دور باعث جذب مخاطب شود و همه در نمایی تکی بتواند باعث جذب مشتری و یا معرفی یک محصول گردد.ایران پرچم یکی از مجموعه‌های فروش این محصول می‌باشد که با فروش در تعداد و قیمت مناسب از اصلی‌ترین شرکت‌های عرضه این ابراز تبلیغات محیطی می باشد.

پرچم اهتزاز

از دیگر المان‌های تبلیغاتی میتوان به پرچم اهتزاز اشاره کرد. پرچم اهتزاز به دلیل داشتن ارتفاع مناسب و دید بسیار عالی یکی دیگر از ابزارهای موفق است. با استفاده از این المان به راحتی برای معرفی مجموعه و محصولات خودتان اقدام کنید. این محصول در ابعاد و اندازه‌های بسیار متنوع و گسترده تولید و بفروش می‌رسد.

پرچم اهتزاز عمودی تبلیغاتی

پرچم ساحلی

از دیگر ابزارهای تبلیغات محیطی پرچم ساحلی که جزء محبوب‌ترین پرچم‌ها نیز می‌باشد.پرچم ساحلی که معمولاً در محیط پر تردد و یا ورودی و خروجی مجموعه یا شرکت و پاساژ‌ها نصب میگردد.یکی از مخاطبان عمده این محصول رستوران، مجموعه‌های فروشگاهی و نمایشگاه‌های فصلی می‌باشند.این محصول در ارتفاع سه متری و دو متری تولید و بفروش می‌رسد.تولید در اشکال هندسی مختلف یکی از مزیت‌های این نوع پرچم می‌باشد.

خرید پرچم ساحلی 

پرچم ساحلی قطره ای

رول آپ

رول آپ یکی دیگر از محبوب‌ترین ابزار‌های تبلیغات محیطی می‌باشد. نصب این محصول نیز مانند سایر محصولات در ورودی‌، سالن‌ انتظار، سمینار و همایش‌ها استفاده میگردد. مزیت این محصول قیمت پائین‌تر آن بوده ولی طول عمر بالایی نسبت به محصولات بالا را ندارد. از این ابزار تبلیغاتی برای ایونت و رویدادهای مختلف در بخش‌های مختلف کسب و کار استفاده می‌گردد. رول آپ دارای یک محفظه نگهدارنده بنر بوده و بصورت پرتابل به راحتی قابل حمل و جابجایی است.

رول آپ

استند

استند از یک دو عدد پایه که بصورت ضربدری قرار گرفته و روی آن صفحه‌ای لمینتی قرار می‌گیرد. این محصول با استفاده از دستگاه چاپ دیجیتال تولید میگردد. در چاپ طرح دلخواه بر روی این محصول هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.

استند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *