پرچم تشریفات مخروطی و معمولی

پرچم تشریفات مخروطی و معمولی دو محصول متفاوت بوده با ظاهری مشابه هستند. این دو محصول از خانواده پرچم تشریفات یا پرچم ایستاده بوده اما در عمل تفاوت‌های نیز با هم دارند. پرچم تشریفات مخروطی محصولی جدید و بروزتر نسبت به پرچم تشریفات معمولی می‌باشد. پرچم تشریفات مخروطی و معمولی با استفاده از یک نوع مواد اولیه و پارچه پرچم  تولید  و چاپ می‌گردد. اما پرچم تشریفات مخروطی یک تفاوت عمده با هم نام خود یعنی پرچم تشریفات معمولی دارد. استفاده از یک لایه مخصوص در بین لایه‌ پرچم تشریفات مخروطی سبب ایجاد فرم مخروطی برای پرچم میشود.برای تولید پرچم تشریفات از چاپ‌های مختلفی استفاده میشود اما برای تولید پرچم تشریفات مخروطی فقط از چاپ دیجیتال میتوان بهره برد. برای آشنایی بیشتر در این مقاله به تفاوت پرچم تشریفات مخروطی و معمولی میپردازیم.برای سفارش پرچم تشریفات با شماره زیر تماس حاصل نمائید.

مرکز تماس پرشین پرچم

ایستایی پرچم تشریفات

ایستایی پرچم تشریفات دلیل اصلی انتخاب، مدل و نوع پرچم میباشد. زیرا این ایستایی پرچم در جذب مخاطب و نمایش تبلیغات اصلی‌ترین جایگاه را دارد. ایستایی پرچم تشریفات باید به نحوی باشد که به راحتی لوگو و یا طرح آن قابل مشاهده باشد. از نکات دیگر هماهنگی پرچم تشریفات با محیط اطراف قرارگیری پرچم بوده که نباید با محیط پشت خود در تضاد باشد. پرشین پرچم؛ پرچم تولیدی خود را با  ظاهری متفاوت و کیفیتی بالا نسبت به سایر محصولات رقیبان ارائه می‌کند.یکی از تفاوت‌های پرچم تشریفات مخروطی با تشریفات معمولی در نوع ایستایی است.

خرید پرچم تشریفات 

پارچه پرچم تشریفات

پارچه نقشی پررنگ در کیفیت چاپ، ماندگاری پرچم، نوع ایستایی و جذابیت پرچم دارد.اصلی‌ترین معیار تعیین کننده قیمت پرچم تشریفات، نوع پارچه مورد استفاده در تولید آن می‌باشد. به عنوان مثال پارچه مخمل که دارای وزن بیشتری نسبت به پارچه ساتن است زیبایی بسیار چشمگیری دارد. پارچه مخمل نفیس‌ترین نوع پارچه در تولید پرچم تشریفات است. البته خود پارچه ساتن دارای دسته بندی متفاوت و وزن‌های مختلفی می‌باشد. مرغوب‌ترین نوع پارچه ساتن، ساتن مات(ساتن آمریکایی) و ساتن براق(ساتن ژاپنی) می‌باشد.

پرچم تشریفات مخروطی

پرچم تشریفات مخروطی به صورت دو رو تولید و در بین لایه زیر و روین یک لایه مواد خاص استفاده شده تا با استفاده از حرارت ۱۰۰ درجه این دو لایه به هم چسبانده و باعث ایستایی مخروطی پرچم می‌شود.این لایه بعنوان یک فرم قیفی شکل عمل کرده تا پرچم بدون تنظیم خاصی به حالت دلخواه قرار گیرد.نکته مهم و قابل توجه این نوع پرچم تشریفات، قابل شستشو بودن آن می‌باشد.

پرچم تشریفات

پرچم تشریفات معمولی

تفاوت اصلی که در پرچم تشریفات معمولی و مخروطی نوع ایستایی میباشد . در پرچم معمولی از لایه قیفی شکل استفاده نشده و پرچم بدون شکل نصب میشود. برای فرم دادن به پرچم معمولی، از پشت پرچم استفاده شده تا فرمی قیفی شکل به پرچم بدهد.نکته دیگر در این نوع پرچم تشریفات، بعد از نصب پرچم سایه طرح لایه زیرین بر روی لایه رویی قرار می‌گیرد.این تفاوت سبب ناخوانایی طرح و لوگو شما شده و در جذب مخاطب موفقیت زیادی نخواهد داشت.

پرچم تشریفات معمولی

پایه پرچم

پرچم و متعلقات پرچم با هم ارتباطی مستقیم و مکمل دارند. پایه پرچم دید بهتر و زیبایی بیشتر پرچم نقشی مهم و اساسی دارد. پایه پرچم با استفاده از مواد مختلفی تولید شده و در رنگ‌های طلایی و نقره‌ای بفروش می‌رسد. برای مشاهده انواع پایه پرچم تشریفات کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *