تنوع در تولید پرچم تشریفات

تنوع در تولید پرچم تشریفات سبب شده این محصول یک محصول بسیار جذاب و مدرن باشد. تولید پرچم تشریفات در مدل مختلف و گوناگون برای ایجاد محیطی پویا در محل نصب پرچم می‌باشد. پرشین پرچم بعنوان تولیدکننده انواع پرچم روشهای متفاوت و جدیدی برای تولید محصولات خود در نظر گرفته است. این مجموعه تولیدی در تلاشی برای به روز آوری این صنعت و ورود المان تبلیغاتی جدید محصولات خود را بفروش می‌رساند. در گذشته پرچم‌ها به دلیل نوع ایستایی محصولی جذاب و گیرا نبوده اند. اما امروزه این محصول به دلیل فرم و حالت خود و نمایش قدرتمند تبلیغات ابزار کاربردی و سودمند شناخته میشود. برای خرید پرچم تشریفات و یا دریافت لیست قیمت پرچم تشریفات با شماره زیر تماس حاصل نمائید.

مرکز تماس پرشین پرچم

چاپ پرچم تشریفات ارزان قیمت

در تبلیغات هزینه همواره یکی از مهمترین نکات و اصلی‌ترین مسائل می‌باشد. خرید مستقیم از تولید کننده بدون واسطه امکان خرید پرچم ارزان قیمت را برای شما فراهم کرده است. چاپ پرچ تشریفات با استفاده از چاپ دیجیتال بوده که کیفیت بالایی دارد. دو تا از مهم ترین خصوصیت این چاپ شامل؛ قابلیت شستشو، طول عمر بالا، نداشتن محدودیت در چاپ طرح دلخواه.این نکات سبب محبوبیت بالای این نوع چاپ نسبت به سایر چاپ‌ها شده است.

خرید پرچم تشریفات لمینت ارزان قیمت

پرچم تشریفات مخروطی بدون ریشه

انواع پرچم تشریفات

پرچم تشریفات با پارچه ساتن مات(آمریکایی) و پارچه ساتن براق(ژاپنی) از جمله این تنوع در چاپ دیجیتال می‌باشد.استفاده از این دو نوع پارچه برای ایجاد ظاهری متفاوت، جذاب برای پرچم است. پرچم تشریفات لمینت و پرچم تشریفات مخروطی دو مدل از خانواده پرچم تشریفات هستند. پرچم لمینت یک رو پارچه بوده و پشت پارچه طلق پلاستیکی چسبانده شده و دارای ظاهری مخروطی می‌باشد.قیمت پرچم تشریفات لمینت به دلیل داشتن لایه کمتر پارچه قیمت ارزان‌تری دارد.

پرچم تشریفات مخروطی

پرچم تشریفات مخروطی

پرچم تشریفات مخروطی جزو محصولات فاخر و ویژه تولیدی پرشین پرچم میباشد. این مجموعه با استفاده از مدرن ترین ماشین آلات چاپ پرچم این محصول را تولید می‌نمائید. در این محصول از دو رو پارچه استفاده شده که با استفاده از مواد مخصوص به هم چسبانده میشود. این پرچم قابل شستشو بوده و میتوان به راحتی با یک تکه ابر و مواد شوینده آن را تمیز کرد. در صورتیکه این پرچم ایستایی نامطلوب داشته باشد میتوان با استفاده از اتو بخار ایستایی زیبایی را به آن بخشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *