جدیدترین نمونه پرچم رومیزی

پرچم رومیزی یکی از اصلی ترین محصولات تولید شده در بین محصولات تبلیغاتی می باشد. پرچم رومیزی به دلیل قرار گیری در محل مناسب و قیمت به صرفه آن مورد توجه قرار دارد. پرچم رومیزی با توجه به پیشرفت در صنعت چاپ پرچم نیز در مدل های متنوعی تولید و عرضه می گردد. هر کدام از این نوع پرچم های رومیزی خود دارای مشخصه های متفاوتی است. پرچم های رومیزی به دو دسته کلی تقسیم بندی می شوند. در دسته اول پرچم رومیزی با استفاده از چاپ دیجیتال و در دسته دوم پرچم رومیزی با استفاده از چاپ سیلک صورت می گیرد. هر دو دسته خود دارای زیر مجموعه های متفاوتی از یکدیگر می باشند. پرچم رومیزی با چاپ دیجیتال دارای مدل های پرچم رومیزی لمینت، بدون ریشه، مخروطی از جمله این مدل های می باشند. جدیدترین نمونه پرچم رومیزی را با هم مرور میکنیم.

 جدیدترین نمونه پرچم رومیزی | ال و تی

پرچم رومیزی ال و تی یکی از جدیدترین محصولات تولید شده در این فروشگاه می باشد. پرچم رومیزی ال و تی نام خود را از حرف لاتین گرفته اند. پرچم رومیزی ال به دلیل شباهت ظاهربه حرف ال در زبانی لاتین به این نام معروف شده است. و این مساله نیز در مورد پرچم رومیزی تی هم صادق است. پرچم رومیزی ال و تی بدون ریشه دوزی تولید می گردد و این مساله باعث شده که یک محصول مدرن باشد. پرچم رومیزی ال و تی نیز دارای پایه پرچم های بسیار متفاوت می باشد. شکل های پایه پرچم رومیزی ال و تی بسیار متفاوت تر از سایر پایه پرچم ها میباشد.

پرچم رومیزی مخروطی

پرچم رومیزی مخروطی را می توان از جدیدترین تولیدات این شرکت دانست. پرچم رومیزی مخروطی به دلیل ایستایی عالی و شکل مخروطیش به این نام معروف شده است.پرچم رومیزی مخروطی با استفاده از چاپ دیجیتال تولید می گردد. در پرچم رومیزی مخروطی یک لایه نگهدارنده به زیبایی و ایستایی بهتر پرچم رومیزی کمک خواهد کرد.پرچم رومیزی مخروطی فقط با استفاده از چاپ دیجیتال قابلیت تولید پرچم را دارد. پرچم رومیزی مخروطی را می توان یکی از اصلی ترین محصولات تولید شده در این شرکت دانست.برای مشاهده انواع پرچم رومیزی وارد شوید.

پرچم رومیزی لمینت

پرچم رومیزی لمینت یکی از اصلی ترین محصولات تولید شده در این فروشگاه می باشد. پرچم رومیزی لمینت به دلیل قیمت مناسب آن بسیار محصولی پر کاربرد می باشد. پرچم رومیزی لمینت به دلیل داشتن یک رو پارچه قیمت تقریبا پائین تر از سایر پرچم های رومیزی دارد. پرچم رومیزی لمنیت یک لایه نگهدارنده در پشت پارچه خود دارد. پرچم رومیزی لمینت بسیار در مقابل ضربه آسیب پذیر می باشد. پرچم رومیزی پس در زمان سفارش و خرید پرچم بسیار باید به این نکته توجه کرد. ضربه به پرچم رومیزی باعث شکستی این محصول می شود. مراقب از پرچم رومیزی لمینت یک امر بسیار مهم می باشد. پرچم رومیزی لمینت اگر ضربه ای به آن وارد شود باعث شکستگی آن می شود. این شکستن به هیچ عنوان قابل برگشت نمی باشد.این یک عیب بزرگ در پرچم رومیزی لمینت می باشد که باید توجه خاص و ویژه ای به آن صورت گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *