خرید پرچم ترکیه

فروشگاه پرچم پرشین پرچم تولید کننده انواع پرچم های کشورها می باشد. این شرکت با داشتن سابقه در زمینه چاپ پرچم در کشور آماده ارائه نوین ترین چاپ پرچم کشورها می باشد. برای خرید پرچم ترکیه می توانید در کوتاه ترین زمان نسبت به خرید پرچم خود اقدام کنید.پرچم ترکیه در ابعاد و اندازه های مختلفی و با استفاده از چاپ های گوناگونی تولید می شود. از جمله این ابعاد می توان به پرچم تشریفات، پرچم رومیزی، پرچم اهتزاز و… با استفاده چاپ دیجیتال و سیلک تولید می گردد. پرچم کشورها باید بالاترین کیفیت را داشته باشند دلیل آن هم احترام به طرف مقابل و کشور مقابل می باشد. به طور کلی در بین پرچم ها پرچم کشورها دارای بیشترین اهمیت است. لازم است که در زمان استفاده از پرچم کشور نهایت احترام به این پرچم شود.

درباره پرچم ترکیه چه می دانیم؟

پرچم ترکیه در بین کشورهای اسلامی یکی از مشهورترین پرچم های می باشد. دلیل این امر هم سیاست و جایگاه جهانی این کشور می باشد. نماد های پرچم کشور ترکیه همگی گرفته شده از دین اسلام می باشد. البته برخی نماد های استفاده شده در پرچم این کشور را گرفته شده از قبل از اسلام می دانند.استفاده از این پرچم را به قبل اسلام می دانند که در منطقه آسیای صغیر استفاده می شده است.پرچم ترکیه دارای یک زمینه قرمز می باشد و دارای یک ماه و ستاره سفید رنگ می باشد.رنگ قرمز پرچم نشانه ای از پیشرفت و توسعه در این کشور می باشد. رنگ سفید استفاده شده در نماد ها نشانه ای از پاکی و صداقت در مردم ترکیه می باشد.در دوره عثمانی ستاره پرچم ترکیه هشت پر بوده که بعد از فروپاشی عثمانی به پنج پر تغییر شکل داده است.

نماد شناسی پرچم

ماه و ستاره استفاده شده در پرچم ترکیه نمادی از دین اسلام می باشد. این دو نماد در تمامی مساجد اهل تسنن نیز وجود دارد. البته برخی این نمادها را برگرفته از ایران دوره اشکانی می دانند. این دو نماد ماه و ستاره در این دوره با توجه به مستندات به وفور استفاده شده است.از مهم ترین استفاده این نمادها در تاج پادشاهان دوره اشکانی می توان این دو نماد را مشاهده کرد.برخی نیز این دو نماد را به دوره بیزانس یونان باستان در سده چهارم بیش از میلاد مسیح می دانند. در باور مردم یونان این دو نماد آن را از شر دشمنان دور کرده و از آنها مراقب می کند.بعد ها با تسلط مردمان یونان بر قسطنطنیه پرچم این منطقه با این دو نماد مورد استفاده قرار می گرفت.در آن دوره حاکمان عثمانی خود را خلیفه مسلمانان می دانستند و از این جهت در اورپا این نماد به عنوان نماد مسلمانان شناخته شد.

تولید پرچم ترکیه

فروشگاه پرشین پرچم محصول پرچم ترکیه را با بالاترین کیفیت تولید می کند. شما می توانید برای خرید پرچم ترکیه با مناسبت ترین قیمت از این فروشگاه اقدام کنید.هر کدام از محصولات تولیدی این فروشگاه با استفاده از پارچه های ساتن با بالاترین ماندگاری و کیفیت تولید خواهد شد. در هر ساعت می توانید نسبت به خرید پرچم کشورها از این فروشگاه اقدام کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *