خرید پرچم مذهبی محرم

پرچم مناسبتی یکی از مهم‌ترین نمادها در آئین اسلام میباشد. با استفاده از پرچم مذهبی میتوان ارادت خود را به اهل بیت به شکلی خاص نمایش داد. خرید پرچم مذهبی محرم در طرح و ابعاد بسیار متنوعی برای مشتریان گرامی فراهم می‌باشد. پرشین پرچم با استفاده از طرح‌های جدید و متنوع تولید میگردد. این محصول در مدل پرچم کتیبه، پرچم کتل، پرچم ریسه، پرچم پشت منبری، پرچم ساحلی، پرچم تشریفات و پرچم رومیزی عرضه میگردد. تمام محصولات تولید شده در این مرکز تولید پرچم بالاترین کیفیت را دارد.مجموعه تولیدی پرشین پرچم با تولید انواع پرچم در کوتاه‌ترین زمان با بهترین قیمت در خدمت مشتریان گرامی می‌باشد.

مرکز تماس پرشین پرچم

پرچم کتل محرم

از پرچم کتل محرمی میتوان در هر موقعیت و مکانی استفاده کرد. این محصول به دلیل استفاده از اسماء متبرکه بسیار مورد استقبال میباشد. پرشین پرچم برای تولید محصولات خود طرح‌های متنوعی را در اختیار مشتریان قرار میدهد. همچنین امکان ارائه طرح دلخواه از طرف مشتریان گرامی برای چاپ روی پرچم کتل محرمی فراهم می‌باشد. پارچه مورد استفاده در تولید پرچم مذهبی ساتن مرغوب بوده که هم امکان شستشو و طول عمر بالایی دارد.

 پرچم کتل محرمی جیر و ساتن

همانطور که در بالا اشاره شد پرچم مذهبی با قیمت‌های مختلف عرضه میگردد. دلیل عرضه و تفاوت قیمت به دلیل استفاده از انواع پارچه در تولید پرچم است. پرچم کتل محرمی با استفاده از دو نوع پارچه جیر و پارچه ساتن تولید میگردد. هر کدام از این پارچه‌ها دارای مشخصاتی هستند. بعنوان مثال پارچه جیر غیر قابل شستشو بوده ولی ایستایی بهتری دارد و در مقابل پارچه ساتن قابل شستشو بوده ولی ایستایی ضعیفی دارند.

پرچم کتل محرمی ساتن

پرچم کتل محرمی ساتن

محصولات تولیدی پرشین پرچم

مجموعه تولیدی پرچم پرشین پرچم محصولات گسترده‌ای را تولید میکند. این شرکت با استفاده از مدرن‌ترین خطوط تولید پرچم در کشور محصولات مورد نیاز مشتریان را تولید میکند. ما در پرشین پرچم در تلاشیم تا محصولات خاص و متفاوت را تولید کنیم. برای ارتباط با کارشناسان فروش ما در ساعات اداری در خدمت شما عزیزان میباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *