راهنمای خرید پرچم ساحلی

با توجه به شرایط امروز کشور قیمت تمام شده محصولات تبلیغاتی مورد نیاز مشتریان در خرید و انتخاب آن تاثیری چشمگیر دارد. شاید زمانی که مشتریان نسبت به خرید پرچم ساحلی خود اقدام میکنند نسبت به محصول پرچم ساحلی اطلاعات کافی رانداشته باشد. ما برای اینکه مشتریان در انتخاب و خرید پرچم ساحلی موردنظرشون، بهترین انتخاب را داشته باشن موضوع این مقاله را راهنمای خرید پرچم ساحلی انتخاب کرده‌ایم.پرشین پرچم یکی از تولید کننده‌های پرچم در کشور بوده که کلی محصول متنوع و متفاوت با تنوع بالا در قیمت رو تولید کرده و به سراسر کشور ارسال میکنه. شماره تماس پرشین پرچم شماره‌های زیر بوده که در هر ساعت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی هستیم.

مرکز تماس پرشین پرچم

برای مشاهده مدل‌های پرچم ساحلی کلیک کنید: پرچم ساحلی

آیتم‌های پرچم ساحلی

  • پرچم

پرچم بدنه و مهمترین قسمت از یک پرچم ساحلی را تشکیل میدهد. معمولی برای تولید پرچم ساحلی از انواع مختلفی از پارچه‌ها استفاده میشه. پارچه مورد استفاده معمولاً؛ پلی استر، فلامنت، راشل، ساتن‌های گوناگون می‌باشد. هر کدام از این پارچه‌ها خود قیمتی و ماندگاری متفاوتی دارد. از آنجائیکه ضخامت هر کدام از این نوع پارچه متفاوت بوده بنابراین طرح چاپ شده روی پرچم ساحلی از هر دو طرف قابل مشاهده می‌باشد. بنابراین این خصوصیت پارچه‌ها دلیل بر دورو بودن پرچم ساحلی نیست. معمولاً پرچم‌های تولیدی پرشین پرچم بصورت دو رو یعنی از دو لایه متفاوت که پشت به پشت هم دوخته می‌شوند تولید می‌گردد. مهمترین نکته در زمان خرید پرچم ساحلی توجه به نوع پارچه مورد استفاده در تولید آن می‌باشد.

پرچم ساحلی تک‌رو

  • میله

میله پرچم ساحلی از ۴ تکه میله جداگانه تولید شده و بفروش میرسد.برخی از فروشندگان پرچم ساحلی میله‌ها را با عنوان وارداتی بفروش میرساند. اما این میله پرچم‌ها به هیچ عنوان وارداتی نبوده و در داخل کشور و از جنس آلومینیوم تولید می‌شود. این آلومینیوم با استفاده از مواد درجه یک آبکاری شده که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی دارد. میله پرچم‌ها قطری در حدود ۳ و طولی در حدود ۷۰ سانتی‌متر دارند. این میله پرچم‌ها به صورت نر و مادگی بوده که در داخل یکدیگر قرار گرفته و ثابت می‌شود.

میله پرچم ساحلی

  •  کفی

کفی پایه پرچم ساحلی یکی از قسمت‌های تعیین کننده قیمت پرچم ساحلی می‌باشد. کفی پایه پرچم ساحلی با استفاده از سه نوع مواد اولیه تولید میگردد. گرانولی، پلاستیکی، آهنی از جمله مواد مورد استفاده در تولید این محصول میباشد. پایه ساحلی مخرنی با استفاده از پلاستیک فشرده و قوی تولید شده است. اسم این محصولات پایه پرچم ساحلی آبی و شنی بوده که مقاومت بسیار بالایی دارد. پایه پرچم ساحلی آبی در دو سایز ۳۰ و ۵۰ لیتری تولید میگردد.مدل پایه پرچم ساحلی آهنی هم در دو مدل ایرانی و خارجی عرضه شده که تفاوت آنها در سایز، وزن و کیفیت آبکاری هر کدام میباشد.اما در مورد پایه پرچم ساحلی گرانولی اینکه این پایه با استفاده از یک نوع پلمیر مخصوص لاستیکی مانند تولید شده که انعطاف و وزن بالایی دارد. این پایه همراه با یک کفی گالوانیزه و میله نگه دارنده میله پرچم بفروش میرسد.

 

 

نکته مهم: برخی از فروشندگان پرچم ساحلی با ادعای اینکه میله پرچم با فیبر کربن تولید شده اما این مسئله خلاف واقعیت بوده و تمامی میله پرچم‌ها از آلومینیوم تولید میگردد.پرشین پرچم این محصول را تنها با آلومینیوم تقویت شده با آبکاری بسیار مقاوم تولید میکند.

برای نصب میله پرچم روی کفی پایه پرچم یک عدد بلبرینگ تعبیه شده که در زمان وزش باد مانع از چرخش پرچم شده و مداری برعکس میچرخد. این عملکرد سبب شده تا پرچم شما همواره در زوایه و جهت مشخص ثابت باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت محصولات با ما در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *