قیمت چاپ پرچم رومیزی

پرچم رومیزی یکی از مهم ترین محصولات مورد استفاده در بین پرچم ها می باشد. پرچم رومیزی به دلیل قیمت مناسب و دلیل عالی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. قیمت چاپ پرچم رومیزی در این شرکت بسیار مناسب می باشد. پرچم رومیزی بر روی دو نوع پارچه ساتن براق و ساتن مات تولید می شود. این دو نوع پارچه بر روی قیمت چاپ پرچم رومیزی تاثیر گذار هستند. شما می توانید برای سفارش پرچم رومیزی از دو نوع چاپ پرچم رومیزی استفاده نمائید. چاپ پرچم رومیزی دیجیتال و چاپ پرچم رومیزی سیلک از این دو نوع چاپ پرچم می باشند.قیمت چاپ پرچم رومیزی در این فروشگاه پرچم از ۲۰ هزار تومان تا ۶۰ هزار تومان می باشد. این تفاوت قیمت به دلیل استفاده از انواع مختلف پارچه و نوع چاپ می باشد.دلیل دیگر این بازه قیمت به دلیل تنوع مدل های پرچم رومیزی می باشد.

تنوع پرچم رومیزی

پرچم رومیزی دارای مدل های متنوعی در زمان خرید پرچم رومیزی می باشد. این نوع پرچم به در مدل های قدیمی و مدل های جدید تولید و عرضه می گردد. پرچم رومیزی رومیزی ال و تی و پرچم رومیزی لمینت از جدید ترین محصولات تولید شده می باشد. این نوع پرچم های رومیزی برای محیط های مدرن طراحی و تولید گردیده است. این نوع پرچم های مدرن می تواند بسیار با انواع محیط های کسب و کار تطبیق پیدا کند.

برای سفارش و یا مشاهده انواع نمونه های پرچم رومیزی به راحتی با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمائید. ما خود را موظف به ارائه خدمات رایگان پیش از خرید می دانیم. پس با ما می توانید به راحتی اقدام به خرید پرچم مورد نظر خود را انجام دهید.توجه داشته باشید ما همواره در کنار شما خواهیم بود تا بتوانید مطمئن ترین خرید و سفارش پرچم خود را عملی کنید.

 قیمت پایه پرچم رومیزی

پایه پرچم رومیزی نیز قیمتی متفاوت از پرچم رومیزی دارد. یعنی قیمت پایه پرچم رومیزی جداگانه از چاپ پرچم رومیزی محاسبه می گردد.قیمت پایه پرچم رومیزی از ۱۲ هزار تومان شروع و تا ۵۰ هزار تومان ادامه خواهد داشت. تفاوت بین قیمت های پایه پرچم رومیزی در نوع و مواد به کار رفته در آن می باشد. هر کدام از این نوع پایه پرچم های رومیزی خود دارای تنوع بالایی می باشد. یعنی در پایه پرچم رومیزی دارای مدل های متنوعی با مواد آهنی می باشد.مدلهای متنوعی در مدل های چوبی و پلاستیکی نیز وجود دارد. ابعاد و اندازه پایه پرچم رومیزی نیز در قیمت نهایی این محصول بسیار تاثیر گذار می باشد.پایه پرچم در نمایش کلی پرچم شما بسیار تاثیر گذار می باشد. با انتخاب یکی از محصولات زیبا پایه پرچم می توانید محصولی متفاوت را در مجموعه خود داشته باشد.

چاپ پرچم

این فروشگاه با داشتن خط تولید پرچم می توانید تمامی طرح ها و مدل های پرچم رومیزی را تولید نمائید. این فروشگاه به دلیل داشتن خط تولید مستقل پرچم قیمتی بسیار مناسب برای خرید پرچم شما ارائه دهد.تمامی محصولات تولید شده در این فروشگاه دارای تضمین کیفیت می باشد. استفاده از مواد اولیه مرغوب در زمان تولید پرچم یکی از دلایل کیفیت بالای محصولی تولید این فروشگاه می باشد.برای مشاهده سایر پرچم ها از اینجا وارد شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *