محصولات ویژه دهه فجر

محصولات ویژه دهه فجر در فروشگاه پرشین پرچم تولید و در ابعاد و اندازه های مختلف قابل عرضه می باشد. محصولات دهه فجر دارای تفاوتی های می باشد که باید قیمت تمام شده پرچم بسیار مناسب باشد.معمولاً پرچم های مناسبتی دارای مشخصه هایی می باشد که از جمله آن به قیمت و جنس متفاوت آن می توان اشاره کرد. پرچم دهه فجر بر روی پارچه های مختلفی تولید و چاپ می گردد تا قیمت و سرعت تولید محصولات بالا برود. از این محصولات می توان در زمان های و موقعیت های متفاوتی استفاده کرد. پرچم دهه فجر با استفاده از پارچه فلامنت و چاپ اسیدی تولید می گردد . اما به درخواست مشتری می توان با چاپ دیجیتال و پارچه ساتن پرچم مورد نظر را تولید کرد. پرچم های ویژه دهه فجر معمولاً به صورت متری و یا بسته بندی به فروش می رسد.تمامی محصولات ویژه بزرگداشت دهه فجر و یا راهپیمایی ۲۲ بهمن می باشد.

پرچم کتیبه ویژه دهه فجر

پرچم کتیبه در ابعاد مختلفی و متنوعی تولید و چاپ می گردد. تفاوت این محصول در ابعاد و سایز آنها بوده و بصورت طولی و عرضی در این فروشگاه تولید می گردد. پرچم کتیبه با استفاده از چاپ اسیدی، چاپ و تولید می گردد. این نوع  چاپ دارای بیشترین استفاده در چاپ پرچم های مناسبتی بوده و دارای قیمت مناسبت تری نسبت به چاپ پرچم دیجیتال می باشد. پرچم کتیبه به صورت بسته ای و یا متراژ به فروش می رسد و شما می توانید در کوتاهترین زمان پرچم خود را دریافت نمائید.برای مشاهده انواع محصولات پرچم از این قسمت وارد شوید.

پرچم ریسه دهه فجر

پرچم ریسه دهه فجر یک دیگر از محصولات تولید شده در فروشگاه پرشین پرچم می باشد.از پرچم ریسه برای تزئین محیط های داخلی و یا ورودی مجموعه ها استفاده می شود. البته از این پرچم در سطح شهر و میادین به طور گسترده استفاده می شود .این پرچم به خوبی می تواند محیط های شما را پوشش دهد. پرچم ریسه به صورت بسته ای و یا متراژ به فروش می رسد. هر متر پرچم ریسه دارای تعداد مشخصی برگه پرچم بوده که می تواند تعداد و ابعاد دقیق خرید پرچم ریسه را مشخص کرد.پرچم ریسه در اشکال مختلفی نیز تولید و چاپ می گردد که برخی به صورت برگی، مستطیلی و مثلثی می باشد.

پرچم اهتزاز دهه فجر

پرچم اهتزار را می توان در هر گوشه و یا در هر مراسمی به طور گسترده مشاهده کرد. پرچم اهتزاز افقی و عمودی از جمله مدل ها و نمونه های پرچم اهتزاز می باشد . پرچم ایران اهتزاز یکی از پر کاربرد ترین و پر مصرف ترین محصولات در بین پرچم های مناسبتی می باشد. این پرچم قابلیت نصب بر روی تمامی محیط ها را دارد . از این رو این محصول یکی از پر کاربرد ترین محصولات در بین محصولات مورد استفاده در ایام دهه فجر می باشد. پرچم اهتزاز با استفاده از چاپ سیلک و چاپ دیجیتال تولید شده که این نوع چاپ ها با توجه به قیمت تمام شده آنها بسیار مناسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *