نحوه سفارش پرچم تشریفات

برای سفارش  محصولات ما شما راهی ساده و آسان را در پیش خواهید داشت. نحوه سفارش پرچم تشریفات به این شکل می باشد که باید در ابتدا اقدام به انتخاب نمونه پرچم خود کنید. بعد از انتخاب نوع و مدل پرچم تشریفات خود شما برای ثبت چاپ پرچم خود اقدام خواهید کرد. این مراحل همگی توسط کارشناس فروش فروشگاه پرشین پرچم به شما نشان داده می شود . در کل مسیر سفارش پرچم تشریفات کاشناسان فروش فروشگاه پرشین پرچم در کنار شما خواهند بود. شما برای ثبت سفارش پرچم تشریفات خود ابتدا باید یکی از راه های خرید حضوری یا غیر حضوری را انتخاب نمائید. خرید غیر حضوری در کمترین زمان و بدون مشکلی انجام خواهد گرفت البته خرید حضوری هم به همین راحتی صورت خواهد گرفت.

چاپ پرچم تشریفات

پرچم تشریفات بعد از ثبت برای چاپ به بخش طراحی و تولید ارسال می گردد. چاپ پرچم تشریفات با استفاده از چند نوع چاپ تولید می گردد. از جمله این نمونه های چاپ می توان به چاپ پرچم دیجیتال و چاپ سیلک و لیزر و گلدوزی اشاره کرد. پرچم تشریفات چاپ دیجیتال دارای بالاترین کیفیت و بدون محدودیت در رنگ می باشد. با انتخاب این نوع چاپ می توانید دنیایی از رنگ و نقش را به پرچم خود اضافه کنید.چاپ پرچم تشریفات در این فروشگاه معمولاً در مدت زمانی متفاوت تولید می گردد. این موضوع به تعداد سفارش و نوع مدل انتخابی پرچم شما دارد. مثلاً در چاپ پرچم سیلک حداقل مدت زمان برای چاپ پرچم تشریفات ده روز کاری می باشد. اما در چاپ پرچم تشریفات با استفاده از چاپ دیجیتال مدت زمان مورد نیاز برای تولید پرچم نهایتاً تا ۵ روز کاری می باشد.

سفارش نمونه های پرچم تشریفات

همانطور که در بالا اشاره شد هر کدام از این نوع چاپ های پرچم تشریفات خود دارای زیر مجموعه های می باشد. پرچم تشریفات در چاپ دیجیتال دارای مدل های مخروطی، لمینت و دوخت معمولی می باشد. هر کدام از این مدل ها خود دارای مدل با ریشه و بدون ریشه می باشد.پرچم تشریفات با استفاده از پارچه های مختلفی تولید می گردد که پر کاربرد ترین این پارچه ها ساتن آمریکایی یا ساتن مات و ساتن ژاپنی یا ساتن براق می باشد.هر کدام از این پارچه ها با مناسب یک مدل از پرچم تشریفات می باشد که باید به دقت انتخاب شوند. بیشترین کاربرد و استفاده معمولاً از پارچه های ساتن آمریکایی یا ساتن مات می باشد.انتخاب پرچم تشریفات با ریشه و یا بدون ریشه بستگی به محیط کاری و فعالیت شما دارد.

قیمت پرچم تشریفات

قیمت پرچم تشریفات با توجه به نوع چاپ مورد استفاده تعیین می گردد . چاپ دیجیتال گران ترین و چاپ سیلک ارزان ترین نوع چاپ می باشد. البته مدل های مورد استفاده بعد از نوع چاپ در قیمت تمام شده تاثیر گذار می باشند.یکی دیگر از مسائل تعیین کننده در قیمت پرچم تشریفات استفاده از نوع پارچه می باشد. به طور کلی باید گفت که پارچه و نوع چاپ در قیمت پرچم بسیار اثر گذار می باشد.برای مشاهده نمونه های پرچم و استعلام قیمت از این قسمت وارد شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *