نصب پرچم رومیزی

نصب پرچم رومیزی یک امر مهم در زمان استفاده از پرچم رومیزی می باشد. نصب پرچم باید به گونه ای باشد که معنی و مفهموم عکس را به مخاطب منعکس نکند. به دلیل اینکه پرچم نمادی مهم از یک کشور و یا یک مجموعه می باشد در هنگام نصب باید به نکاتی توجه کرد. پرچم اگر به صورت نا خوانا و یا به صورت اشتباه نصب گردد به عنوان یک محصولی که به شما ضربه میزند شناخته می شود.علاوه بر مساله نصب پرچم رومیزی قرار گیری پرچم رومیزی نیز یکی از مهم ترین مسائل در این رابطه می باشد. به دلیل اینکه پرچم ها دارای تشریفات خاصی می باشند باید به این مسائل توجه ای ویژه شود.پایه پرچم رومیزی نیز باید به ترتیبی انتخاب شود که در هنگام استفاده با محیط شما در تضاد نباشد. به طور کلی پایه پرچم رومیزی را می توان مکمل پرچم خود دانست.

پایه پرچم رومیزی

پایه پرچم رومیزی از دو قسمت تنه و کفی پایه پرچم رومیزی تشکیل شده است. قسمت تنه پایه پرچم در تمامی نمونه ها و مدل ها از فلز آلومینیوم ساخته شده است. اما در قسمت کفی پایه پرچم رومیزی مدل های متنوعی از جمله سنگی، فلزی، چوبی، پلکسی تولید می شود. این دو قسمت در برخی از نمونه های متصل به هم هستند و در برخی دیگری باید بهم وصل شوند. در مدلی که نیازمند نصب هستند توسط یک پیچ که در انتهای پایه پرچم رومیزی قرار دارد به قسمت میله متصل می شود. میله پایه پرچم رومیزی دارای دو سوراخ در ابتدا و انتهای میله می باشد. این دو سوراخ برای ثابت کردن و محکم کردن پرچم رومیزی استفاده می شود.بر روی پرچم رومیزی یک بند نازک وجود دارد که به سمت پرچم رومیزی دوخته شده است . این بند از هر دو طرف باز و آزاد می باشد.

نصب پرچم رومیزی بر روی پایه

همان طور که در بالا اشاره شده بر روی پرچم رومیزی یک عدد بند دوخته شده است. این دو بند که دارای طول مساوی از هر طرف می باشد باید در سوراخ های میله قرار گیرد. با عبور دادن نخ از سوراخ های پائین و بالای میله باید پرچم رومیزی را در جای خود محکم کرد. قسمت بالایی پرچم باید به میله چسبیده باشد و هیچ گونه نخی از آن اضافه بیرون نباشد.بعد از کشیدن هر دو نخ باید دو سر آن به هم گره بخورند به صورتی که محکم در جای خود قرار گیرد.در زمان نصب پرچم رومیزی باید به خوانا بودن آن توجه ای ویژه کرد. پرچم باید به صورت نصب گردد که در لوگو فارسی از سمت راست خوانا باشد. در لوگو و یا نشان لاتین باید از سمت چپ پرچم رومیزی خوانا باشد. در پرچم کشورها خارجی همگی از سمت چپ خوانا می باشد و پرچم ایران از سمت راست.

محل قرار گیری پرچم

یکی از مسائل که بسیار مهم می باشد مکان قرار گیری پرچم می باشد. پرچم باید در مکانی قرار گیرد که در هنگام عبور افراد به آن برخورد نشود. پرچم همواره باید تمیز و به هیچ وجه پاره نباشد. پرچم تولید شده در فروشگاه پرشین پرچم با چاپ دیجیتال قابل شستشو می باشد. باید توجه داشت که پرچم رومیزی یک نماد مهم از مجموعه و یا یک کشور می باشد که از جایگاه ویژه ای برخودار است.برای مشاهده نمونه های پرچم رومیزی از این قسمت وارد شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *