پایه پرچم تشریفات

مهمترین قسمت و یکی از تاثیرگذارترین موارد در دید بهتر پرچم و زیبایی آن پایه پرچم می‌باشد. پایه پرچم تشریفات در سبک‌های مدرن، کلاسیک و فانتزی تولید میگردد. به دلیل تنوع بالا در تولید پرچم تشریفات، پایه پرچم هم برای زیبایی بیشتر پرچم در مدل‌های متنوعی تولید شده است. پایه پرچم تشریفات به عنوان جایگاه و محل پرچم، از اهمیت و جایگاهی ویژه برخوردار می‌باشد. یک پایه با ابعاد کوچک یا با رنگی مرده نمیتواند به موفقیت پرچم کمکی کند. استفاده از مواد اولیه مختلف و متفاوت در تولید پایه پرچم، به زیبایی این محصول کمک ویژه‌ای خواهد کرد. سنگ، استیل، چدن، چوب و… از جمله مواد مورد استفاده در تولید پایه پرچم می‌باشد. پرشین پرچم به عنوان یک تولید کننده پرچم با قیمت استثنایی در خدمت شما میباشد. ما مستقیم محصول خود را بدون واسطه از تولیدکننده به مصرف کننده میرسانیم. شماره تماس زیر در ساعات اداری پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.

مرکز تماس پرشین پرچم

جنس پایه پرچم

مواد مورد استفاده در پایه پرچم چیست؟ از عمومی‌ترین مواد مورد استفاده در تولید پایه پرچم معمولاً فلزات هستند. فلزات به دلیل مقاومت و وزن مناسب بهترین گزینه بوده اما دارای نواقصی هم هست. به دلیل اکسیده شده و تغییر رنگ فلزات همواره یکی از گزینه‌های نه چندان مناسب می‌باشد. اما پرشین پرچم با استفاده از مواد مختلفی از جمله نیکل و کروم محصولات خود را آبکاری کرده که باعث رفع نگرانی‌های مشتریان گرامی شده است. بنابراین محصولات تولید شده در این مجموعه در برابر تغییر رنگ و اکسیده شدن مقاوم می‌باشد.معمولاً جنس مورد استفاده برای تولید پایه پرچم تشریفات آهن، چدن و گالوانیزه گرم بوده که باعث افزایش طول عمر پایه پرچم و مقاومت در برابر باد و باران و شرایط آب و هوایی مختلف میشود.

انواع پایه پرچم تشریفات

کاربرد پایه پرچم

پایه پرچم در جلوه و زیبایی پرچم، نقشی مکمل را دارد. هر چه در انتخاب این محصول دقت بیشتری به خرج دهید از پرچم بازخرد بهتری را میتوان دریافت کرد. ارتفاع آن باید به نحوی باشد که در دید مستقیم افراد قرار داشته باشد. ارتفاع مناسب پایه پرچم در حدود ۱/۹۵ متر است. ارتفاعی بالاتر و کمتر از این میتواند دید پرچم را با اختلال مواجه نمائید. میله پرچم به راحتی قابل تغییر ارتفاع بوده و میتوان آنرا در هر ارتفاعی تنظیم و ثابت کرد. محل نصب پایه پرچم در محل‌های مختلف مانند اتاق مدیران، سالن‌های انتظار، کنفرانس‌ها و… می‌باشد.

پایه پرچم تشریفات پنجه شیری پایه پرچم تشریفات خورشیدی

قیمت پایه پرچم

به دلیل استفاده از مواد فلزی در تولید پایه پرچم قیمت آن به روز محاسبه میشود. همچنین وزن، ابعاد و درجه کیفیت پایه پرچم در تعیین قیمت پایه پرچم نیز تاثیر گذار میباشد. یکی دیگر از موارد مهم و تاثیرگذار در قیمت پایه پرچم، تعداد سفارش میباشد. هر چه تعداد سفارش بالاتر باشد به طبع قیمت آن کاهش پیدا خواهد کرد. کارشناسان فروش ما در ساعات کاری، آماده ارائه خدمات فروش و اعلام قیمت پایه پرچم می‌باشند.

خرید پایه پرچم

برای خرید پایه پرچم از مجموعه تولیدی پرچم، پرشین پرچم هم بصورت آنلاین و هم بصورت مراجعه حضوری میتوانید اقدام کنید. کارشناسان فروش پرشین پرچم، با تخصص خود در زمینه فروش پرچم میتوانند به سوالات تخصصی شما پاسخ دهند. ما همواره در تلاشیم تا در سریعترین زمان و با مناسب‌ترین قیمت محصول مورد نیاز شما را سراسر کشور به دست شما برسانیم.

پایه پرچم تشریفات خورشیدی نقره‌ای پایه پرچم تشریفات پنجه شیری نقره‌ای

انواع پایه پرچم

علاوه بر پرچم تشریفات، سایر پرچم‌ها نیز دارای پایه پرچم‌های متفاوت و متنوعی هستند. به عنوان مثال در پرچم اهتزاز، میله پرچم و پایه پرچم به طور کلی متفاوت از پایه پرچم تشریفات میباشد. برج پرچم، دکل پرچم، پایه پرچم رومیزی، پایه پرچم ساحلی از دیگر محصولات این خانواده هستند. پایه پرچم بعنوان متعلقات پرچم شناخته شده که با توجه به ابعاد، وزن و محل نصب و نوع پرچم مورد استفاده دسته بندی میشوند.

میله پایه پرچم

میله پرچم به صورت دو میله نر و مادگی و با استفاده از آلومینیوم آبکاری شده تولید می‌گردد. کفی پایه قسمت پائین پایه بوده، که میله پرچم بر روی آن پیچ شده و بعنوان نگهدارنده پرچم استفاده می‌گردد. بر روی میله پرچم یک قپه برای زیبایی بیشتر پایه قرار گرفته و دو عدد پیچ برای سفت کردن پایه و آویزان کردن پرچم تعبیه شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *