پرچم تشریفات ال و تی

پرچم تشریفات ال و تی جزو جدیدترین محصولات تولید شده در مجموعه پرشین پرچم میباشد.این مدل پرچم تشریفات ظاهری متفاوت و زیبا داشته و به عنوان یک بنر و استند عمل میکند. از این پرچم نیز در ورودی‌ها و در محیط‌های خارجی نیز میتوان استفاده کرد.اما جایگاه اصلی و محل قرارگیری این پرچم محیط‌های داخلی بوده و نزدیک‌ترین فاصله با بیننده قرار میگیرد. پارچه مورد استفاده برای تولید این نوع پرچم، پارچه ساتن پرچم تشریفات بوده که کیفیت و زیبایی بالایی دارد. از این پرچم هم میتوان به عنوان نماد و یا تبلیغ یک خدمت استفاده کرد. این نوع پرچم تشریفات بدون ریشه بوده و دور پرچم با دوخت محکم می‌شود.برای ثبت سفارش و استعلام قیمت با شماره تماس زیر در ارتباط باشید.

مرکز تماس پرشین پرچم

تفاوت میان پارچه پرچم

پارچه پرچم معمولاً بر روی دوعدد پارچه مخصوص تولید می گردد.پارچه پرچم  را بر اساس ضخامت آن و نوع بافت آن دسته بندی می کنند. پارچه پرچم ساحلی باید به گونه ای باشد وقتی در معرض باد قرار گیرد بتواند باد را از خود عبور دهد. پارچه پرچم ساحلی دارای منافذی مخصوص می باشد که می تواند آب و باد را از خود عبور دهد که باعث کج شدن پرچم نشود.

خرید پرچم

برای خرید پرچم همواره کارشناسان فروش فروشگاه پرشین پرچم آماده ارائه خدمات به شما می باشند. خرید پرچم هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری انجام می شود.خرید پرچم به عنوان یک محصول تبلیغاتی بسیار برای مجموعه ها دارای اهمیت می باشد. پرچم را می توان در ساعت اداری به راحتی ثبت کرد.خرید پرچم در این فروشگاه با مناسب ترین قیمت برای شما مشتریان گرامی ثبت خواهد شد. برای مشاهده سایر نمونه های پرچم ساحلی می توانید از این قسمت وارد پرچم ساحلی شوید.

تولید پرچم

فروشگاه پرشین پرچم دارای متنوع ترین خط تولید پرچم می باشد. این فروشگاه با استفاده از دستگاه های چاپ دیجیتال و خط تولید چاپ سیلک آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد. تولید پرچم در این فروشگاه در کوتاه ترین زمان انجام خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *