پرچم ساحلی چیست؟

پرچم ساحلی از مدرن ترین محصولات تولید شده در فروشگاه پرشین پرچم می باشد. پرچم ساحلی از نظر ظاهری متفاوت ترین پرچم نسبت به سایر پرچم های میباشد. پرچم ساحلی بر خلاف اسمش را می توان در تمامی محیط های بدون محدودیت ارتفاع استفاده کرد. دلیل آن هم طول پرچم ساحلی می باشد که دارای ارتفاعی در حدود ۳ متر می باشد. پرچم ساحلی از مدرن ترین محصولات تولید شده در این فروشگاه و در صنعت چاپ پرچم می باشد. پرچم ساحلی همچنین در نوع پارچه به کار رفته در تولید آن بسیار متفاوت می باشد. پرچم ساحلی یکی از محبوب ترین محصولات تبلیغاتی محیطی بوده که در همایش ها و نمایشگاه ها بیشترین استفاده را داشته است.پرچم ساحلی چیست؟ در ادامه بیشتر به این محصول می پردازیم.

چاپ پرچم ساحلی

پرچم ساحلی فقط با استفاده از چاپ دیجیتال تولید و عرضه می گردد. چاپ پرچم ساحلی با استفاده از تکنیک چاپ سیلک امکان تولید را ندارد. پرچم ساحلی با توجه به ارتفاع آن و دیدی که برای بیننده دارد باید به صورت تمام رنگ تولید گردد. یعنی شما باید از تمامی محیط پرچم ساحلی نهایت استفاده را ببرید. این فضا به شما امکان می دهد که در طراحی پرچم خود نماد ها و المان های مهم را در آن به کار ببرید. این محیط گسترده باید به نحوی طراحی گردد که بیننده را سردرگم نکند و بتواند اصلی ترین پیام پرچم رامنتقل کند.پرچم ساحلی باید به عنوان یک المان مهم در تبلیغات و نقش رنگ در آن توجه ای ویژه شود.

سفارش پرچم

برای سفارش پرچم ساحلی می توانید ساده ترین راه را انتخاب نمائید. با خرید غیر حضوری در وقت و هزینه های خود صرفه جویی نمائید. برای اقدام به خرید پرچم فقط کافی است وارد وب سایت پرشین پرچم شوید.کارشناسان فروش دیجی پرچم در هر ساعت از شبانه روز آماده دریافت سفارش شما و مشاوره خرید پرچم می باشند.سفارش و چاپ پرچم ساحلی معمولاً مدت زمانی در بین ۷ روز کاری را در پیش خواهد داشت. پس در زمان سفارش پرچم باید به زمان مورد نیاز جهت چاپ پرچم ساحلی دقت ویژه ای کرد. زمانبر بودن این محصول به دلیل تفاوت در روند تولید پرچم ساحلی می باشد که با استفاده از تکنیکی متفاوت در چاپ دیجیتال به کار گرفته می شود.

انواع پرچم ساحلی

پرچم ساحلی در مدل های و نمونه های مختلفی تولید می گردد . این نمونه های با توجه به اشکال هندسی خاصی برش خورد و تولید می گردد.پرچم ساحلی در نمونه های پرچم ساحلی قطره و بادبانی و مدل های دیگری تولید می گردد. این تفاوت اشکال آن به دلیل استفاده در محیط هایی بوده که طرحی خاص از آن به نمایش در می آید.این تفاوت در اشکال و ظاهر آن سبب می گردد که پرچم ساحلی همواره یک محصول خاص و متفاوت می باشد.معمولاً نمایشگاه ها، همایش ها، جشنواره های بیشترین محیط هایی هستند که پرچم ساحلی در آن ها مورد استفاده قرار می گیرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *