چاپ پرچم رومیزی ایران

چاپ پرچم رومیزی ایران با استفاده از مواد اولیه با کیفیت تولید می گردد. پرچم رومیزی ایران با استفاده از دو نوع پارچه ساتن براق و ساتن مات تولید می گردد. هر کدام از این نوع پارچه ها دارای مشخصه های متفاوتی می باشد.پارچه های رومیزی معمولاٌ باید به صورتی باشد که در برابر آلودگی مقاومت بالاتری داشته باشند. فروشگاه پرچم پرشین پرچم با استفاده از بهترین نوع پارچه در تلاش است تا محصولاتی متفاوت را تولید کند.پرچم رومیزی ایران را می توان از محصولاتی دانست که مورد نیاز برای تمامی مجموعه ها می باشد.از پرچم رومیزی در تمامی مکان ها و محل های اداری و تجاری و تشریفاتی استفاده می شود. پرچم رومیزی ایران در مدل و طرح های مختلفی تولید و عرضه می گردد.

پرچم رومیزی ایران بدون ریشه

از جدیدترین و زیبا ترین محصولات تولید پرچم رومیزی پرچم ایران بدون ریشه می باشد. پرچم رومیزی ایران بدون ریشه از مدرن ترین محصولات مورد استفاده در شرکت ها و مجموعه ها می باشد. پرچم رومیزی ایران بدون ریشه فقط بر روی پارچه ساتن مات و ساتن براق امکان تولید دارد. پرچم رومیزی ایران در ابعاد و اندازه استاندارد تولید می گردد . چاپ پرچم رومیزی ایران با استفاده از دستگاه های چاپ دیجیتال تولید می گردد. چاپ پرچم رومیزی ایران در مدت زمانی بین دو تا سه روز کاری تولید می گردد. شروع قیمت پرچم رومیزی ایران از ۲۰ هزار تومان تا ۴۰ هزار تومان می باشد. تفاوت این پرچم رومیزی ها در نوع پارچه به کار رفته در زمان تولید پرچم می باشد.برای مشاهده سایر محصولات پرچم از اینجا وارد شوید.

پرچم رومیزی لمینت

یکی دیگر محصولات مدرن و جدید پرچم رومیزی لمینت می باشد. پرچم رومیزی ایران لمینت به صورت تک رو تولید می شود. لایه روی پرچم رومیزی پارچه بوده و در پشت آن یک لایه پلاستیک فشرده نازک چسبانده می شود تا ایستایی مناسبی داشته باشد. پرچم رومیزی لمینت به هیچ عنوان از روی آن قابل مشاهده نمی باشد.یعنی تک رو بودن آن قابل مشاهده نمی باشد. پرچم رومیزی لمینت دارای قیمت پائین تری نسبت به سایر پرچم ها می باشد و دلیل آن هم استفاده از یک لایه پرچم در تولید پرچم می باشد. پرچم رومیزی لمینت ایران دارای یک عیب می باشد و آن اینکه در برابر ضربه بسیار ضعیف می باشد. با کمترین فشاری پرچم رومیزی لیمنت دچار تا خوردگی می شود و زیبایی خود را کمی از دست می دهد.

پرچم رومیزی چاپ سیلک

پرچم رومیزی ایران چاپ سیلک برای سفارش پرچم رومیزی با تعداد بالا مورد استفاده قرار می گیرد. پرچم رومیزی چاپ سیلک دارای کیفیت بالایی پائین تر نسبت به چاپ دیجیتال می باشد. پرچم رومیزی چاپ سیلک قابل شستشو نمی باشد و این برخلاف ویژگی چاپ دیجیتال پرچم میباشد.پرچم رومیزی چاپ سیلک دارای قیمت پائین تر نسبت به چاپ پرچم دیجیتال می باشد. این تفاوت قیمت به دلیل کیفیت پائین تر و معایب این نوع چاپ می باشد. از معایب دیگر این نوع پرچم رومیزی زمان بر بودن این محصول می باشد.در روند تولید پرچم رومیزی چاپ سیلک طولانی تر از چاپ پرچم دیجیتال می باشد.چاپ پرچم رومیزی سیلک دارای تعداد مشخصی می باشد و در تعداد پائین صرفه اقتصادی ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *