چاپ پرچم ورزشی

چاپ پرچم ورزشی در فروشگاه پرشین پرچم  با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت به صورت ویژه تولید می گردد. پرچم ورزشی معمولاً به عنوان یک نماد طرفداری استفاده می شود.از پرچم طرفداری در تمامی رویداد های ورزشی و یا به عنوان یک نماد در محل استفاده میشود. تیم های ورزشی معمولاً پر استفاده ترین حرفه در استفاده از نماد های تبلیغاتی و طرفداری می باشد. با استفاده از پرچم می توان به راحتی شور و نشاط خود را به تیم منتقل کرد. فروشگاه پرشین پرچم افتخار دارد با استفاده از مدرن ترین ماشین آلات چاپ در خدمت شما عزیزان باشد. این فروشگاه تولید کننده انواع پرچم های تشریفات، اهتزاز، رومیزی و ساحلی بوده و به عنوان یکی از تولید کنندگان مدرن این محصولات شناخته می شود.

پرچم ورزشی دستی

پرچم ورزشی دستی به عنوان یک پرچم کوچک در بین طرفداران استفاده می شود .این پرچم با داشتن ابعاد ۲۰×۳۰ سانتی متر به راحتی در دست قابل حمل و استفاده می شود. پرچم دستی در نمونه های پرچم ایران، پرچم کشورها و یا نشان باشگاه های ورزشی تولید می گردد.از پرچم دستی در تمامی ورزشگاه های ورزشی و یا رویدادهای ملی استفاده می شود. پرچم ورزشی دستی به صورت تک رو تولید می شود و از نی به عنوان حامل آن استفاده می شود.البته نی به صورت چوبی نمی باشد بلکه نی با مواد پلاستیکی تولید شده است. جنس پرچم ورزشی دستی نیز پارچه فلامنت می باشد که در دارای طول عمر زیادی نمی باشد. البته این نمونه از پرچم دستی با استفاده از پارچه ساتن نیز امکان تولید دارد.

پرچم وزرشی اهتزاز

 یکی از پرچم کاربرد ترین پرچم ها برای استفاده در طرفداری تیم های ورزشی پرچم اهتزاز می باشد. پرچم اهتزاز محصولی می باشد که می توان از آن بصورت های متفاوتی استفاده کرد. پرچم ورزشی اهتزاز معمولاً بر روی پارچه ساتن های نازک تولید می شود دلیل این امر نیز برای حرکت راحت پرچم در هوا می باشد. پرکاربرد ترین ابعاد در بین پرچم اهتزاز ها ۹۰×۱۵۰ ، ۷۰×۱۲۰ ، ۱۰۰×۳۰۰ ، ۱۰۰×۲۰۰ و ۱۰۰×۵۰۰ سانتی متر می باشد. این اهتزاز ها به دلیل دید بهتر و مناسب آنها می باشد. تمامی پرچم های ورزشی در این فروشگاه با استفاده از چاپ پرچم دیجیتال تولید می گردد.پرچم اهتزاز ایران و یا نشان باشگاه های ورزشی در این فروشگاه تولید می گردد.برای سفارش پرچم ورزشی اهتزاز می توانید آن را برای استفاده با چوب و یا بدون دسته ثبت نمائید.

تولید محصولات خاص طرفداری

از دیگر محصولات پر کاربرد برای باشگاه های ورزشی و حمایت کنندگان آنان دستبند و سربند می باشد. این دو محصول فقط با استفاده از چاپ دیجیتال قابل تولید می باشد.این محصول با استفاده از دستگاه برش لیزری بریده می شود تا مقاومت بالای در طول زمان استفاده داشته باشد. همچنین در تولید این محصول هیچ گونه دوختی انجام نمی شود که این امر سبب زیبایی این محصول می باشد.برای سفارش پرچم طرفداری و یا مشاهده انواع نمونه های تولید شده در این فروشگاه با شماره تماس های ما تماس حاصل نمائید.فروشگاه پرشین پرچم یک فروشگاه بر بستر اینترنت می باشد که همواره آماده ارائه مطلوب ترین خدمات به مشتریان گرامی می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *